lördag 28 mars 2009

Nya pennor


Var på stämpelgårdens demo av promarker och färgpennor i går och jag måste säga att jag blev helt såld på färgpennorna. Jag har ju haft lite svårt med promarkerna även om det går bättre nu med lite träning. Alltså var jag ju tvungen att köpa en förpackning pennor och tillbehör.

Mitt första kort med denna teknik ser ni här. Jag blev faktiskt nöjd även om jag nog behöver träna lite här också. Just nu är Sandra också igång så nu får vi väl slåss om pennorna, hihi.

Nu är det dags att packa väskan för imorgon är det dags för scrapträff på Jp Hobby och jag ska lämna in mitt tävlingsbidrag till påsktävlingen.

Sov gott. Kram Petra


2 kommentarer:

Viddan sa...

jättefint,Petra! Kram, Lena

Anonym sa...

Hej Petra!
Fint kort och vilket fint pennställ det blev. I morgon åker jag och Emma till Polen. Vi hörs när vi kommer hem igen.
Många kramar från Susanne. Hälsa alla.