söndag 8 mars 2009

Nytt "stämpelkort"


Efter en mycket trevlig dag igår i Göteborg på scrap och stämpelmässan, (med många härliga skratt trots att det inte var en skrattmässa) så har jag bara tagit det lugnt och fixat lite med mina nya grejer som in handlades. När jag surfade runt lite så upptäckte jag att stämpelgården hade en ny skiss på ett kort. Var ju tvungnen att göra ett kort efter den.

Jag fick då möjlighet att använda en av mina nya stämplar. Visst är den söt (finns på landstoken.se)

Kram Petra

3 kommentarer:

Viddan sa...

Tack för en jättetrevlig dag,Petra! Vad fint kortet blev. Jag har bara monterat idag... Glöm inte att gå i tid till jobb på måndag... 30 sek innan... Kram, Lena.

Anonym sa...

Vilket härligt kort det blev av skissen! Får vi visa detta i vår blogg?

Anonym sa...

Jättegulligt kort.
Kram Susanne.