fredag 12 juni 2009

Förvaring

När jag fyllde år så fick jag en hel del scrapsaker. Tack!! De vanliga diesen har jag ju en fin förvaring till, men nu fick jag ett giftset med en massa cookiecutters och känner att jag inte har något bra sätt att förvara dem. Jag scrappade en tillfällig låda, men om någon har ett bra tips så tar jag tacksamt emot det.

Pia på Jp hobby tipsade om magnetfärg som man målade på små träplattor, men min man är ju inte snickare och kan fixa "plattorna". På tal om Jp hobby så är där en fantastisk rabatt just nu. Skynda fynda.
Nu pågår nedräkningen.... 4 arbetsdagar kvar, helt underbart ska det bli.
Vi får väl hoppas att vädret blir kanon, annars får man väl scrappa eller bara slappa. Ses snart.
Kram Petra

2 kommentarer:

Viddan sa...

Snygg ask! Visst är giftseten roliga och användbara... Just nu ligger mina cookie cutter kvar i sina zippåsar, men jag ska köpa qk's magnetalbum till dem. Tror Pema har...
Många kramar, Lena.

Susanne Wiland sa...

Hej!
Fina saker du gör hela tiden. Jag har inte blivit färdig till att prova att göra en tändsticksask ännu som jag pratade om sist ni var här. Kommer kanske. Må så gott.
Många kramar från Susanne!