måndag 13 juli 2009

Full rulle på hemmafronten

Ja nog har det varit fullt upp. Jag älskar att möblera om och handla nytt, men ibland bromsas jag. Men denna gången var det faktiskt mannen som drog iväg mej till en massa möbelaffärer. Hem kom vi med både nya stolar och nya lampor till vårt matrum. Jag blev så glad och fick sådan inspiration till att göra om och möblera om lite i matrummet. Jag gick ner till ikeas lager i källaren :) om hämtade en bordsskiva och gjorde om min pysselhörna. Lite mindre bordsyta men det blev så mycket bättre. Den gamla bordsskivan hamnade på lagret för framtida ändamål.

Köpte en ny stämpel i fredags iform av en picknickfilt så just nu håller jag på färglägger lite motiv till kort. Har äntligen provat på att maska och det gick ganska bra, var ju längesedan jag var på stämpelkursen hos jp hobby. Så mitt minne är nog ändå ganska bra. Syns och hörs snart igen.

Kram Petra

1 kommentar:

Susanne Wiland sa...

Hej!
Fina lampor och stolar ni har köpt.
Hoppas ni hade det bra i Stockholm.
Hälsa alla.
kram från Susanne!