torsdag 1 oktober 2009

Jag vann!!


Äntligen blev det min tur att vinna en utmaning hos Jp hobbys månadsutmaning. Text var utmaningen, texten skulle dominera och jag gjorde en lo på Jerry (har visat den innan) och här kommer den igen. (Faktiskt ett väldigt bra foto på sonen om jag får säga det själv.)

Även om det var lottdragning så blir man ju så lycklig när man har tur.
Jp hobby nyöppnar ju på lördag 3/10 och gissa vem som hänger på låset kl.11. Gissa vem som ska bli ägare till en bia?! Sen ska det bli många härliga små album. På Jp:s oktoberfestival finns det två utmaningar med just album så visst är det lägligt att skaffa bian nu. Det visste jag ju inte när jag beställde den men jag har länge velat ha en, ända sen jag fick den demad på Jp:s scrapmara i maj. Hoppas att jag hinner prova den på lördag innan mannen ska dra iväg med oss för att spela bowling och äta tacobuffé. Passande för matglada olsson´s. Kanske blir det några bra bilder att scrappa sedan. Kanske någon gör en riktig four bagger:) hihi.
Börjar tidigt imorgon och jobbar länge, så sov gott för det ska jag.
Kram Petra

2 kommentarer:

Viddan sa...

Grattis,vännen!!!<3

Susanne Wiland sa...

Grattis, Många kramar från Susanne!
Ha en trevlig helg och käka inte för mycket tacos. Hälsa alla.