måndag 2 november 2009

November månadsutmaning

Hej hopp
Nu är jag färdig med Lenas kluriga utmaning i Jphobbys novemberutmaning.Kolla bloggen på http://www.jphobby.se/.
Man skulle använda sig av saker som börjar på första bokstaven
i GOD JUL. Här är min lista:

G-glitterlim (finns under bokstäverna)
O-overheadpapper (utstansade bokstäver)
D-dymotext
J-journaling
U-utstansade bokstäver och fjäril
L-lack ( finns på alla prickar i pappert) hoppas att det syns.
Hoppas att min tolkning blir godkänd. Det var en himla rolig utmaning
men klurig till att börja med.
40 & vacker i badmössa
Bilden är tagen när jag fyllde 40 förra sommaren. Greger köpte denna
"vackra" badmössa till mig. Hahaha. Men jag mer eller mindre tvingade övriga familjemedlemmar att ha den vid ett tillfälle under semestern. Jag har bildbevis men tyvärr är det bara släkten som har fått se det.
Jag och Sandra startade dagens utmaning då vi alla i familjen skulle göra något tokigt. Det var himla roligt. Jag och Sandra var bäst, hihi.
Nu ska jag in på jp hobbys forum och se om vinnarna är presenterade.
Kram Petra

3 kommentarer:

Viddan sa...

Härligt!!!

Karolina/karehed sa...

Du var verkligen snabb med utmaningen. Din layout är jättefin. Du passar verkligen i den snygga badmössan ;-)
Kram Karolina

Chris_P sa...

Vacker stämmer verkligen! Du är så himla go o glad alltid Petra! Grattis igen till Kit-utmaningen och tack för din fina kommentar på skylten. Ses vi på söndag?