tisdag 3 november 2009

Otroligt....men sant

Ja jag har varit inne flera gånger på Forumet för att kolla att jag inte drömmer. Jag vann första pris i en av kitutmaningarna,Skördetid med mitt album Här är (en del av) mitt liv. (Här har man fått köpa ett färdigt kit med papper och band mm som man ska använda sig av.) Helt otroligt och jag är så lycklig. Så här ser det ut: Framsidan









Sida 1&2






sida 3&4






sida 5&6






sida 7&8






9&10





Baksidan









Sedan blev jag 3:a kitutmaningen juletid:)
Man skulle göra 3 olika saker varav julpost skulle vara med. Alla gjorde sådana fina lådor bla amerikanska brevlådor men då undrade någon var den svenska brevlådan tog vägen och jag tog henne på orden och gjorde en svensk låda.













till utmaningen hörde också en presentpåse













och ett förkläde till vinaren eller glöggen
Förutom mina vinster så måste jag säga att detta har varit en fantastisk
oktoberfestival hos Jphobby. Så mycket inspiration och idéer man fått från alla fantastiska scrappare. Till våren ska det bli ett Vårrus och jag längtar redan kan jag säga.
Nu är jag helt slut. Har varit på ett 5 km klädrus idag med Sandra, iallafall känns det så och ändå kom vi bara hem med underkläder. Jag bävar för nästa tur. Tänk om man skulle få mannen till det....eller inte.
Nu är det iallafall sovdags och imorgon är det sovmorgon, tjoho.... jobbar dock länge men men man kan ju inte få allt här i livet.
Kram Petra

3 kommentarer:

Vixen sa...

Å så duktig du är, superfina alster!

Chris_P sa...

Klart det är sant!!! Du var väl värd dina vinster!

Susanne Wiland sa...

Ja den 29 december 1990 kommer jag aldrig glömma, dels ert fina bröllop och så mina röda prislappar under skorna vid altaret när jag ska sitta på knäna.
Kram Susanne!