lördag 30 januari 2010

En lycklig vinnare

Hejsan.


Så var jag hemma igen efter en mycket trevlig dag hos Pia på Jphobby. Huset fullt, över 40 glada scrappare var där. Det fanns lite olika utmaningar och jag deltog i alla :)

Den lo som jag blev mest nöjd med kommer här. Jag gillar de rosa papprerna från pink paisley.

Det fanns både röstning och lottning bland utmaningarna och jag blev lycklig vinnare på delad plats om jag kommer ihåg rätt för en av mina lo, och det var röstning, unbelievable. Tack alla ni som röstade på mig.
Jag gillar scrappa Jerry i lila papper, vet inte varför det bara blir så. Det är inte den första och säkert inte den sista heller. Skissen har Christina gjort och man skulle använda något av orden : Jag/du är/har

Jag gjorde en läcker lo på mannen också men har lovat att inte visa den men på måndag kommer nästa recept, det blev klart idag. Härligt att vara ute i god tid.Hihihi.
Ha det så bra.

Kramar från Petra

4 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Jättefina kort Petra. Hade varit spännande att se det på Greger oxå. Du kan kankse visa det i smyg nån gång när vi träffas.
Du kunde kanske scrappa det på Greger och Wille nån gång när dom sitter på bänken uppe på badet, hihihihi.
Nu ska vi ut i snövovädret, det bara vräker ner här i dag.
Hälsa alla så gott.
Många kramar från Susanne!

Viddan sa...

Skönt att höra att ni hade trevligt!!! Klart de röstade på din LO, den är fin!
Kram, Lena <3

maria sa...

Hej, va mycket fint det var här inne hos dig. Jag gillar oxå dom där papprena från pink paislee, så fina. Tack för tiiten. //maria

Anonym sa...

Hej Petra! :)
Vad mycket fint du gjort sedan jag var inne och kollade sist :) Jag håller med dig: jag ÄLSKAR också pappren från Pink Paislee :D Och föga överraskande så tycker jag den LO:n är helt divine. Du är så duktig!
Kram Louise