onsdag 10 februari 2010

Jp hobbys utmaning i februari

Hejsan.
Har grunnat lite på hur jag kunde göra utmaningen till jp hobby nu i februari. Den handlar om alla hjärtans dag och presenter att ge bort. Kolla http://www.jphobby.se/ bloggen/månadsutmaningar.
Vi uppmärksammar inte alla hjärtans dag så mycket längre hemma hos oss. Kanske blir det så när man varit tillsammans sedan hedenhös. Okej då sen 1986. Så detta blev en utmaning i sig.

Jag hade först tänkt att altra en hjärtburk (har använt locket som mall till hjärtat) som stått och skräpat länge men sedan blev jag så inspirerad av Louise, kolla hennes blogg i sidebaren. Hon har gjort några helt underbara väskor.
Ganska snart blev jag varse om att min väska inte kunde stå av sig själv pga av spetsen i hjärtat. Alltså fick jag göra en fot och då blev det plötsligt ingen väska längre utan en hjärtförvaring som jag ska fylla med någon god choklad och överraska familjen med på söndag.
Framifrån


Från sidan

Den söta Magnolian fick såklart vara med igen tyckte faktiskt att hon passar in här. Har faktiskt skaffat några fler Magnolior med hjärtan, de är ju bara så underbara att man inte kan låta bli. Längtar tills piratstämplarna kommer. Ha det så bra så hörs vi snart igen.

Kram Petra

3 kommentarer:

Viddan sa...

Helt makalöst fint, vännen! Jag längtar oxå efter de stämplarna ;)
Kram på dej!!! <3

Anonym sa...

Vad smart! Mycket snyggt dessutom :) :)
Nu förstår jag vad du menar med skål. Den blev ju fantastisk. Snyggt pappersval och jag är beredd att hålla med dig. Tilda sitter som på tron där :)
Kram Louise

Anna sa...

Du är ju så påhittig! Superfint!
Kram
Anna/ScrAnna