tisdag 23 februari 2010

Presentask

Idag har det scrappats hemma hos mig. Har nu gjort en presentask som jag ska lägga tavlan i som vi ska ge bort i doppresent. Himla roligt men den blev inte så stabil för ramen är ganska tung men den ska ju bara vara där en kort stund. Förstärkte bottnen med en tjock kartongbit som jag klädde. Sedan kan man ju använda lådan till annan förvaring om man vill.

Asken snett framifrån, visst blir det fint med Martha punchen? Favoriten just nu. Är lite sugen på fler men de är ju inte gratis och snart kommer ju dessutom Magnolias påskstämplar.

Asken ovanifrån med band som håller ihop aksen.

En av de söta Magnoliorna fick vara med. Har länge funderat på hur jag ska kunna hänga stämpeln på ett bra sätt. Just med detta alfabetet fungerade det alldeles utmärkt. Ha det så bra.

Kramisar Petra

4 kommentarer:

Viddan sa...

Vad kommer vara huvudpunkten på dopet (förutom barnet då)? Jo, det kommer du helt klart vara!! Och det är du värd! Kram kram Lena

Susanne Wiland sa...

Jättefin ask du har gjort.
Ha det så trevligt på lördag och kör försiktigt.
Hälsa alla och kram från mig.

Anonym sa...

Åh..vad söt! :)
Hon kommer bli hjärtans glad för den här :) Kommer säkerligen användas till ngt annat skulle jag tro ;)
Häftigt att låta Tilda hänga från bokstäverna :)
Kram

Anonym sa...

Asken är ju jääääättefin! Jag har sparat alla fina kort som Isabell får i den, så den kommer att hänga med länge :-)
Kramar Jenny (och Isabell)