tisdag 30 mars 2010

3D utmaning

Hallå mina vänner.

Nu är jag igång och jobbar igen men efter gårdagen var jag rent hes efter allt pratande på jobb.
Idag har det varit lite bättre.

När jag var på scrappträff i helgen så blev jag inspirerad av en tjej som heter Anette, hon gjorde en superfin korg och nu har jag försökt mig på en sådan som jag har laddat upp till en 3D utmaning på Jp hobbys vårrus troligen det sista jag han med där för imorgon är det sista dagen.

Korgen var himla rolig att gör och perfekt för att fylla med något mumsigt när man ska besöka någon.

Som vanligt sparsamt dekorerad men Magnoliorna gör hela korgen tycker jag.

Tur att jag har sovmorgon för nu känns det som om jag är uppe på övertid. Hihi. Sov gott och ha det så bra.

Kram Petra

2 kommentarer:

Annette sa...

Din korg blev verkligen jättesöt. Så fint det blev med spetsen på handtaget. Också är den ju gröön, love it!
Himla kul att kunna inspirera, så tack för snälla ord.
Kram Annette

Anna sa...

Korgen är jättefin! Får nog testa att göra en sådan någon dag också, när inspirationen kommer tillbaka! :)