onsdag 14 april 2010

Ett stort GRATTIS....

Jerry, idag fyller du 18 år. Oj vad tiden går. När jag kollade mailen nu på morgonen hade jag fått ett från skola 24, nu kan vi inte kolla frånvaron i skolan utan sonens medgivande, så snabba de är. Tur att Jerry gillar sin skola och alltid är där och medgivandet? Det kommer vi att få:)
Ikväll bär det av till La Caravelle här i Limhamn där vi ska njuta av en god födelsedagsmiddag och kanske blir den första ölen beställd:) Gäller att påminna honom om att ta med idkortet.

Ett snabbscrappat födelsedagskort blev det

Imorgon kommer lite fler nyheter eller vad jag ska kalla det, jag har iallafall tagit ett beslut.

Kram Petra

2 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Grattis till Jerry på 18-årsdagen från hela Famijen Wiland.Ha en trevlig kväll.

Anonym sa...

Men Petra! ;) Vilken cliffhanger, jag blev supernyfiken nu ju :)
Hoppas man får veta mer på lördag :)
Vilket fint kort Jerry fått idag!
Kram