torsdag 29 juli 2010

Tillbaka i himmelriket....

och denna gången var det tillsammans med mannen och vår dotter. Sonen jobbar så har fick bli hemma:( Och det kändes konstigt. Men nu börjar han att bli så stor att det inte alltid går att få ihop. Var har jag varit då? I Borås.....hos Magnolia igen.
Ja det är helt otroligt. Vid mitt förra besök så hade jag ju inte så mycket att handla för så nu gjorde mannen en kupp. Han hade bokat övernattning på hotell två nätter och varken jag eller Sandra visste var någonstans. Vi fick en lista på vad vi skulle packa och ett klockslag när vi skulle åka. Vi hamnade i Borås efter att han lurat oss lite på vägen. Kan jag annat än älska denne mannen??? Han är fantastisk. Tre dagar har vi tillbringat i Borås med shopping och god mat. Han släppte av mig på Magnolia och sedan kom han och som han säger "löste ut mig". Tur att han betalade annars hade vi fått äta uppstämplade magnolior resten av månaden;)
Så nu passar det ju med lite regn så idag har jag monterat lite stämplar och mitt första projekt ska bli ett kort till svärmor med Japanska Tilda, det blir en utmaning att måla men hon är ju helt bedårande.

Här kommer ett litet smakprov på vad som följde med mig hem.

Lite fina kläder lyckades jag också hitta bla en klänning till min kusins bröllop och på tal om bröllop så har denne frun snart häcken full med bröllopskort och presenter....har inte börjat än och det är bara två veckor tills min syster gifter sig. Så roligt det ska bli. Näe nu måste jag stämpla lite;););)

Sköt om er
Kram Petra

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Petra, där står du framför disken som en vacker hägring ;)
Det måste ha varit underbart att få chansen att åka dit igen, och särskilt nu när de nya magnoliorna och pappren kommit in :D Jag är lätt skitavis!! ;)
Så mycket fint du handlade :)
Skriv till mig i min inbox på facebook vad jag skall betala för mina stämplar + ditt konto no om du vill ha betalt nu för imorgon kan jag tyvärr inte komma in till Stämpelgården :( :o Undrar om de nya Magnoliorna kommit :o
Johan fyller som sagt år och vi kommer vara borta hela dagen då vi skall åka Öresund runt. :) Kul det med!

Kram!!

Maritha sa...

ÅHHH Petra vad jag blir avundsjuk nu.....JAG VILL OXÅ DIT!! (jag vill även bli "utlöst" av nån snäll riddare.....hm,jag måste lura sambon att läsa ditt inlägg sen*hi hi*)
Så mycke galet fint du köpt,jag bara längtar att få se dina verk sen. Jag har nämligen som du förälskat mej i japanska Tilda och beställt henne....Ljuvlig stämpel!
Håller med Louise du ser ut som en riktig raring där du står framför disken...=0)

Kram kram

Annette sa...

Alltså vilken man! Förstår att du var i sjunde himmlen. Ser ut som påsen är välfylld ;o)
Jag kan tyvärr inte komma till "gården" idag, men har samma undran som Louise om de nya Magnoliorna har dykt upp än...
Men en lite träff hade vi väl kunnat ordna till.
Ha en härlig helg med hela din gottepåse!
Kramar

Unknown sa...

Jag förstår att du älskar den mannen. Vilken underbar överraskning och till på köpet så betalar han kalaset. Du ser så väldigt glad ut där du står med dina rosa påsar. Jag är också spänd på att se vad du kommer att skapa med allt du köpt. Lycka till med allt bröllopspysslande.

Kramis

Chris_P sa...

Gregor Gregor Gregor - du samlar pluspoäng och tantorna suckar fram skärmarna!!! Petra - he is a keeper!! Men det visste du om va?!

Kram!