fredag 20 augusti 2010

Till en vän...

är detta kortet tänkt. Bara för att visa att jag tänker på henne ibland. Ibland känner jag att jag är för dålig på att höra av mig till mina vänner, tiden bara går.
Jag har använt en av mina nya Magnoliastämplar. Damen är målad med promarker på 300g akvarellpapper.
Idag har jag faktiskt inskaffat en vattenpensel i stl small så nu ska jag träna på mina distresser lite mer. Jag har varit på lite shopping idag, tänk att lite shopping kan få en att må så bra.
Nya Magnoliatidningen och massor med billigt papper och en helt underbar die paket från Nellie Snellen. Ni som håller koll förstår nog att jag varit en tur på Stämpelgården, kolla in diesen, de är inte bara fina utan riktigt billiga också. Funkar perfekt i min reva.

Vi får väl se hur mycket bloggande det blir för min del framöver. Börjar ju jobba på måndag efter 5 härliga veckors ledighet och på onsdag bär det av till Växjö, första träffen på min utbildning.
Ska bli så spännande och jag är verkligen laddad. Ska försöka att vara duktig och planera mitt pluggande så att jag får tid över till annat också. Tex träning, har idag (sista dagen) beställt ett allkort på Friskis så nu jäklar ska här spinnas i höst, hoppas jag. Har ju sponsrat dem förr så man vet ju aldrig men ambitionen finns iallafall och det är väl huvudsaken.

Många kramar Petra

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Petra!

Din vän kommer att bli jätte glad för detta fina kort. Indian Tilda är så söt och så gillar jag den stora kaktusen. Färgerna är så harmoniska tillsammans. Det är alltid kul med en shoppingtur. Jag var där, på Stämpelgården alltså, förra fredagen och det blev inte billigt kan jag säga, men roligt var det. Det är verkligen svårt att få tiden att räcka till pyssel när man jobbar. Hoppas på att mitt nästa kort skall bli
färdigt i helgen.

Kram Ingela

Viddan sa...

Hej vännen!
Håller med dig ang shoppingen... visst kan den hjälpa =)
Jag är oxå sugen på at åka till stämpelgården... snart lugnar väl saker ner sig så att jag kommer dit.
Jag vill ha lite ounchar bla.
Jag hoppas verkligen att du haft en riktigt skön semester!
Nu till det jag egentligen kom hit för att säga... =)
Så fina kort du har gjort!!
Många kramar Lena <3

Louise sa...

Hej gumman! :)
Nu när jag är här inne hos dig ser jag hur mkt jag missat!! :(
Din blogg har helt fallit bort på min blogglista så jag har inte kunnat se när du uppdaterat :( :(
Men gud vad mkt fint du gjort! Vad tråkigt att jag missat att kommentera :( Nu är det dock åtgärdat! Du ligger tryggt i min sidebar så nu hoppas jag på att inte missa ngt ;)

Otroligt läckert kort, hon är såååååå söt Indian Tilda och hon ser ju perfekt ut efter att du färglagt henne!
Lyckans ost som skall få det!
Kram!