onsdag 29 december 2010

Porslinsbröllop

Idag firar jag och min man 20-årig bröllopsdag. Otroligt vad tiden går när man tänker tillbaka på den dagen, en kylig decemberdag utan snö men vi värmde oss med vår kärlek till varandra.
Ett kort måste jag ju göra till mannen vid ett sådant här tillfälle.

Bröllopstexten tycker jag passar även om det inte är ett "nytt" bröllop. Idag har jag fixat och donat för att överraska mannen när han kommer hem. Jag hoppas att vi får en mysig kväll.

Kram på er alla, Petra

7 kommentarer:

Chris_P sa...

Wow vilket fint kort Petra!! Greger kommer bli jätteglad! Hoppas ni får en mysig och härlig kväll, på alla sätt o vis ;o)

en sak fattar jag bara inte...Gift i 20 år?!?! Men. Du är ju bara 29 år - hur funkar det :o)

kram

Chris_P sa...

pssst finns nåt att hämta hos mig till dig :o

Louise sa...

Hej gumman :)
Jag vet nästan inte vad jag skall skriva som jag inte skrivit förut, jag har liksom använt slut på alla superlativ här redan men...det gör inget :) Jag börjar bara om igen men först måste jag bara säga att Greger har den bästa och mest romantiska hustru ngn kan önska sig :)
Det här är helt fantastiskt! Underbart, rött (som jag älskar hos andra och dessutom kärlekens färg ;)), gulligt och väldigt välmålat :) LOVE it :)

Nu ses vi snart, jag ser fram mot det väldigt mycket :)
Kram!

Maritha sa...

ÅHH va fint Petragumman!! Han kommer bli sååå glad och jag kan tro att Lojsan har helt rätt,du är säkert en riktig toppenfru och kortet bara lyser kärlek.....härligt hjärtat!!
Hoppas ni får en toppenkväll,det lär inte vara några problem,du verkar ju så go och rar minsann!! =)
Ha det bäst
Kram kram kram

Unknown sa...

Lycklig kan han vara din man med en sådan omtänksam och rar hustru. Ni får säkert en jättefin och romantisk kväll. På tal om kortet han skall få så är det också väldigt romantiskt och att du valt kärlekens färg kan ju inte vara slumpen.

Kramar från Ingela

Viddan sa...

Mycket fint, Petra!!! Grattis till er båda! Kram Lena

Anna sa...

SÅ fint!!! Grattis på bröllopsdagen! :)