fredag 3 juni 2011

Full fart.....

ja det kan man ju säga i dubbel bemärkelse. Uppdatering igen, ja det är så härligt med lite scrapptid. Men jag känner mig lite ringrostig på lo:s för det var så längesedan eftersom jag fastnade i kortträsket, men med glädje.
Jag har blivit utmanad att lifta något hos mitt kreativa kaos och jag valde Petras full fart från den 27 maj. Jag blev inspirerad dels av molnen men även texten och när jag hittade en bild som passade så bra så var det bara att sätta igång. Sandra springer kalvinknatet 2004, och sprang det gjorde hon med glädje. Så lycklig hon var när hon kom i mål och fick medalj. Härligt.

Nu ska jag fortsätta med tvätten och sedan blir det till att beställa studentmaten och kanske lite tid till att scrappa "mina" vimplar, och det är faktiskt också något som jag sett hos Petra när hon firade en födelsedag. Ännu en liftning:)))


Ha en underbar dag.


Kram Petra

1 kommentar:

pysselpetra sa...

Kul att du valde min layout :) Eftersom jag gjorde min för ett Amerikanskt företag fick jag massor av fnissiga kommentarer om vad Fart betyder på engelska *LOL*. Dina moln är grymma och layouten snygg ♥
Kram den andra Petra