lördag 11 juni 2011

Sketch saturday

Ja då var det dags för en ny skiss hos sketch saturday och jag har ju en del födelsedagar framför mig och då är det så bra med skisser och utmaningar så att jag kommer igång. En av Jerrys bästa kompisar fyller 18 år och jag måste säga att jag fick till ett killkort med coola Edvin från. Nu mina vänner ska jag försöka mig på lite engelska, det var längesedan. Time for a new sketch at sketch saturday (i turn the sketch around) and since i have a lots of birhtdays ahead this sketches helps me to make some cards much easier. My sons best friend becomes 18 years old next week and i made this manly card. Not easy to make a card for a man but i hope he will be satisfied. I have to make an excuse for my english, first time in a long time that i am writing in english.

Ha det så bra.



Kram Petra

4 kommentarer:

fatmonica sa...

That's a great boy's birthday card!Love that image.

Maritha sa...

Japp....du fick minsann till ett riktigt killkort och den lilla coola edwin ser helt underbar ut med ena handen i fickan...hi hi Ett toppen kort av toppenpinglan!! ;O)

Kramen

Louise sa...

Åh, vad snyggt!!
Vad Jerrys polare kommer bli glada nu :)
Fantastiskt läckert och en underbart läcker stämpel som är snyggt målad :) perfekt tolkning av skissen :)

Kram

Faye sa...

Hiya Petra. What an awesome card, I love the colours and how you've used our sketch. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week and Good Luck. x