fredag 1 juli 2011

Konfirmationsdags

Så är det då dags för brorsans dotter att konfirmera sig. Jag lyckades hitta en liten konfirmationstjej bland gömmorna och jag gjorde ett kort med en av mina favoritvikningar just nu. Gillar verkligen banden i sidan som håller kortet stående.

Presenten stoppades i en vanlig alleles vit påse med svarta snören så det var jag ju tvungen att råda bot på. Alltså fick jag fixa till påsen så den matchade kortet, skulle bara haft en Magnolia tjej på kortet så hade matchningen varit total.


Ikväll ska det bli mer scrap kan ni tro, ska nämligen på en scrapträff "not so far away" och det ska bli riktigt roligt.


Ha en underbar helg.


Många kramar från Petra

1 kommentar:

Susanne Wiland sa...

Hejsan Svejsan!
Jättefina kort och andra saker du har gjort.
Hoppas ni mår bra. Här är allt bara bra.
Nu är hela huset målat 2 ggr så nu är det lite runt fönster och grunden kvar men det får ta den tid det tar. Hoppas vi kan ses snart.
Många kramar från Susanne.