måndag 8 augusti 2011

Jag har liftat

en lo från Christinas Scrapkammare: Återvändsgränd..., denna är så fin men det var inte helt enkelt att lifta eftersom jag inte äger några fina bakgrundsstämplar så gjorde jag på mitt vis, med filmremsor från Tim Holtz  och dies från Magnolia istället. Jag deltar därför i Scrapfabriken: Augusti månadstävling som är just att lifta denna lo från Christina. Bilden föreställer min son när ha deltar i en medeltidsfestival i Malmö med sin skola för några år sedan.

Ha en underbar vecka trots lite regnskurar då och då.
Kram Petra

7 kommentarer:

Maritha sa...

SÅ FIN SÅÅÅÅ!!! det blev ju verkligen fint när du gjorde den på "Petra-vis" vännen. Så fina detlajer och små krussiduller och en toppen liftning minsann!! =)

Här är det riktigt pysselväder idag,precis vad jag behövde så här sista semesterveckan...hi hi

Kram kram

Anna sa...

Den blev jättefin! Håller med om att det är rätt att göra på sitt sätt! :) Kul att få se den nu, du satt för långt bort i fredags för att jag skulle kunna spionera. ;)

Louise sa...

Hej goding!
Vilken underbar lo du har gjort! Jag gillar verkligen hur din version blev :)
Så läckert med alla fantastiska detaljer du har haft på.
Underbar bild på din son.
Kram

pysselpetra sa...

så snygg med härliga detaljer... men ... fattas det inte lite färgstänk ;)

Unknown sa...

Hej Petra!

Din LO är så snygg med alla fina dekos och detaljer, hoppas du vinner tävlingen.

Kram Ninni

Annette sa...

Superbra tolkning! Det blev verkligen jättebra fast denna tjuvtittade jag på när vi träffades senast. Och den var lika bra då ;o)
Kramar

Anna sa...

Jag gillar din tolkning hur mycket som helst! Massor med detaljer, fiiiint!!

kram

ScrAnna