söndag 18 mars 2012

Vad ska jag göra nu?

ja det är ett uttryck som sonen ofta använder och i somras när han tog studenten blev det ett uttryck som han faktiskt fick fundera över. Han hade ju tänkt att bli musiklärare men som det ser ut så blir han engelsklärare istället, vi får väl se. Just denna minen brukar han ha när han säger frågan därav valet av bild om ni undrar. Jag gör ju inte så ofta lo:s nuför tiden men eftersom jag har en konstig huvudvärk som gör att jag inte kan koncentrera mig på läsa eller måla så fick det bli en lo. Konstigt nog är det rätt ok så länge jag sitter ner, alltså sitter jag vid pysselbordet idag:))))

Som vanligt är inte fotografen den bäste men men. Papperna är iallfall från Mme och jag bara älskar dem. Bandet är ett ullsnöre som jag köpte på symässan igår för att göra halsband men allt går att använda när man scrappar eller hur.
Ha det så bra tills vi hörs igen.
Kram Petra

4 kommentarer:

Chris_P sa...

Kul! Snygg! roligt att du dammat av bloggen :-)

kram Christina

Anna sa...

Kul LO! Nä rhan är 40 kommer han att bli såååå glad att du har förevigat just den bilden. ;) MME har de fiiiinaste papperna!

Hanna sa...

Underbar LO, Petra! :) Otroligt läcker, ett häftigt upplägg med snygga detaljer! :)

Stor kram till dig,
ha en fin söndagskväll :)
Hanna

Pysselfröken sa...

Så snygg LO. Jag gillar färgerna och upplägget!
Kram