torsdag 26 juli 2012

En annorlunda cykel.....

ja det fick vi syn på utanför en garnaffär i Struer på Jylland. Genast kom jag att tänka på Christina som är en fena på att fota och scrappa cyklar. Eftersom kameran inte är den bästa fick bilden tas på fel sida om stolpen för annars blev den för mörk men hela cykeln var klädd i stickat och virkat rosa garn. Helt underbar att titta på. Att välja papper var inte så svårt, kanske att det blev lite för mycket rosa men men ibland får man bli lite wild and crazy:)

Imorgon bär det av med familjen till Borås och Magnolia, tjoho. Så det finns en risk att det blir lite kort i fortsättningen eller så får jag kanske köra varannan kort och varannan lo. Jag har ju en hel del fina semesterbilder som ligger och väntar;) Jaja jag vet vad jag ska göra på lördag iallafall.

Kram På Er, Petra

3 kommentarer:

Louise sa...

Hej Petra! ❤

Önskar dig en underbar dag på Magnolia- önskar jag kunnat följa med :) Men jag har det ganska trevligt jag också ;)

Så cool lo!! Och FÖR mkt rååååsa? Det kan man väl aldrig få?? ;) Ha, ha, ha! Jag älskar i alla fall det här ;)

Kram! ❤

Anna sa...

Har ju redan sagt det på FB, men den här är så himla rosa och fin! Superkul med cykelfotot också! :)

Chris_P sa...

Den är superfin!!!