tisdag 23 april 2013

Veckans skiss

Frisk och kry igen och visst borde jag plugga men har kommit in i ett stort behov av scrappande just så jag kan inte låta bli. Hittade en ny skiss på http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2013/04/veckans-skiss-17.html och tre foton på en lo är inte helt enkelt men jag hittade tre matchande bilder från vår nostalgiresa till Legoland från i somras. Fick damma av en gammal qk die, legobitar. Det blev en ovanligt färgglad lo med färger som jag sällan använder men det är ju legofärger.

Veckans skiss:




När barnen var små var vi ofta i Danmark på semester och Legoland var ett favoritställe. Eftersom barnen börjar bli stora kände vi att det dags att göra den där nostalgiresan för snart vill de inte åka på semester med oss längre. Vi fick till och med min mamma och pappa. Vi hade en underbar vecka på Jylland, uppskattad av alla.

Nu får jag väl ta och läsa lite om global utveckling så jag hittar något att skriva till vår rapport, längtar så tills denna kursen är över.

Ha en bra vecka
Kram Petra

8 kommentarer:

Tanja sa...

Det var snabbt jobbat:). Coolt med LEGObitarna. Tack för ditt fina bidrag till VS.

Marja Seidemo sa...

Oj, vad snabb du var! KUL:) Gillar verkligen färgerna på den här LOn, tack för ditt fina bidrag till oss :)

allram/ Jenni sa...

Vilken lekfull LO. Kul med alla legobitarna. Tack för att du är med och tolkar min skiss denna veckan.

Chris_P sa...

Hey vilken kul LO!! Gillar speciellt att du satt årtalet i en legokloss!

kram Christina

Maritha sa...

Hääääärlig LO!!! Så coolt med dom små legobitarna!! =)

Kram kram

Maya sa...

Kjempe stilig lego LO! Tusen takk for bidraget!!

Ulrika sa...

Snyggt och tufft! Himla läckert med legoklossarna!
Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Härlig LO! Kul med legoklossarna som förstärker temat så himla bra! Tack för ditt fina bidrag!