söndag 1 december 2013

Julkortspyssel

Att göra julkort är nog det roligaste jag vet. Alla underbara papper och stämplar, åh som jag myser. Jag försöker att inte göra likadana kort men ibland är det svårt när man hittat en stil man gillar. Jag har i år valt att göra korten enkla, dvs jag skriver på baksidan och sedan blir det inte så mycket dekorationer för då går de nämligen att skicka på enkelt porto :)
Här kommer några av de senaste korten med papper från Reprint och Maja design. Som vanligt är stämplarna från Magnolia och textstämpeln kommer från gummiapan.





Hoppas att jag hinner göra lite fler kort innan det är dags att skicka iväg korten. Det är ju bråda dagar nu i december men jag kan glädjas åt att skolarbetet är lite lugnare för stunden om jag slipper komplettering på min språkliga analys vill säga och då blir det ju mer tid till kort.

Ha en underbar första advent
Kram Petra

1 kommentar:

Maritha sa...

Åhhhh så himla fina julkort du har gjort!! :)

Kraaam